YOUTUBE NÄTVERK | YOUTUBE NETWORK

Bild från idag när jag lunchade med mami
 
Vet ni vad hörni? Idag gick jag med i ett youtube nätverk!
Ni som kanske har så stor koll på vad det är så är det i en snabb sammanfattning en hjälpande hand för youtubers som hjälper en med diverse problem man stöter på och hjälper ens kanal att växa.
Jag har hört många skräckhistorier om nätvärk därav varför jag är så sen att hoppa på tåget haha... känner dock att jag hittat helrätt och är spänd på att se vad detta kan ge mig och min kanal.
 
Efter det spännande morgonmötet drog jag direkt till jobbet. Efter jobbet unnade jag mig sushi och nu sitter jag och har fredagsmys. Ska göra en kanna te att sippa på hela kvällen och titta på youtube videos.
Hoppas ni har en härlig kväll, kram!
_____________________________
Pic from when I had lunch out with mommy
 
You know what guys? Today I joined a youtube network!
I've heard some bad stuff about networks and that is why Im so late with jumping on the bandwagon haha... but I really feel this will be great for me and my channel.
After that meeting I went directly to work. I treated myself after work and bought some sushi and now Im going to have a cozy friday night with lots of tea and watching youtube videos.
Hope you have a lovely evening, big hug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0