ORGANIZE YOUR MAKEUP

Igår organiserade jag allt mitt smink med hjälp av "plast-väggar" som ja köpt på ebay och nu är min sminkförvaring ON POINT! Så skönt att ha allt på ett och samma ställe och inte utspritt i diverse glossybox-lådor och liknande boxar. Känns även som jag kommer använda mer utav mitt smink nu då jag bättre ser vad jag har, till vardags använder jag nästan alltid samma produkter vilket blir tråkigt i längden. Blev faktiskt förvånad över hur mycket smink jag ändå har... vilket kanske låter konstigt för er hahah, men trodde verkligen inte jag hade så mycket. Mer ska det bli dock, läppstiftlådan är min favorit och den behöver påfyllning! Hurra att jag får shoppa wiiii! haha ;)
Hoppas ni alla har haft en bra tisdag, imorgon ska jag på två möten faktiskt, förhoppningsvis har jag goda nyheter att meddela. ;)
 
-
 
/ Yesterday I organized all of my makeup with the help of these "plastic-organizers" which I bought of eBay and now my makeup collection is ON POINT! It feels so good to finally have everything in one spot and not all over the place in different random boxes and such. It also feels like I will get more use out of my makeup now when I can see what kind of products I actually got. For everyday I almost always use the same stuff which can be really boring in the long run. I was actually surprised on how much makeup I got.. which might seem wierd for you haha, but I didnt believe I had this much. More will come though, the lipstick drawer is my favorite and it needs a refill! Hurray for me, now I can shop even more haha! ;)
Hope you've had a great tuesday, tomorrow I'm going on two meetings, hopefully I will have good news to tell you afterwards. ;) /

Kommentarer
Postat av: Blubb Svensson

Blev ju super! :)

Svar: Visst?! :D Tycker de blev asbra!
Evelina Forsell

2016-01-19 @ 17:30:05
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie
Postat av: Anonym

Har du länken till plastväggarna du köpte? Jag är inte så van vid att handla på ebay heh

Svar: Självklart, dessa var de jag köpte. Jag köpte 6st paket med 6 i varje vilket räckte till det jag gjorde. :) http://www.ebay.com/itm/371198380258?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Evelina Forsell

2016-01-27 @ 12:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0