NEW IN: GIORGIO ARMANI SI PERFUME

Ett av mina köp från när jag legat sjuk och tyckt synd om mig själv. Giorgio Armani Si EDP
MIN NYA FAVORITDOFT, I LOVE IT
Fick upp ögonen för denna när jag var på Sniph eventet härom veckan, kommer ni igår? Jag har gått och kärat ner mig totalt i denna och nästan helt tagit slut på testern vi fick med oss på eventet. Så självklart var jag tvungen att klicka hem en full size och när det ändå var mellandagsrea på presentboxarna kunde jag inte låta bli.
Var en aning dyr...heheh men ser det som en investering ;)
 
Visar mer av mina senaste köp i min video som kommer ut ikväll, vid 22.00 (sen uppladdning då det ska funka i andra länder också) så håll utkik ikväll eller imorgon på min youtube kanal. Länk HÄR PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0