NETFLIX & CHILL

Igår kväll mötte jag upp fina och trötta vänner och hade en behövlig myskväll, vi åt taco fast med halloumiost istället, vilket var de godaste någonsin! Vi såg filmen Cirkeln som var riktigt riktigt bra, svenska tonårsfilmer brukar ju oftast vara rätt löjliga och den hade sina scener men annars så spännande, rekommenderar!
Bästa någonsin var ju också att jag fick min nästan ett års sena 20 års present från Nico haha! Bättre sent än aldrig som faktiskt kom perfekt i tid. Ni har ju hört om hur mycket problem jag haft med mitt objektiv till kameran men vet ni vad? Nico är räddaren i nöden och gav mig ett sprillans nytt objektiv!! Jag kan ju inte sånt, men ska tydligen vara asbra för blogg osv, SÅ HURRA! ♥
 
Vi hörs mer imorgon, ha en härlig lördag oavsett om du festar eller chillar hemma som jag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0