How to get Away with Murder

Hallå allihopa! Hur mår ni? Jag mår så himla bra, även fast jag fortfarande är förkyld.... Har hunnit redigera klart en video imorse och sitter nu och tar en välbehövling paus med te och "How to get away with murder". En ny serie jag just började titta på och det är s å bra! Om ni tycker om serier om juridik, mord, massor av drama och att klura på saker så rekommenderar jag starkt. Handlar om ett gäng elever som studerar juridik. De är bäst i klassen och får därav arbeta tillsammans med deras professor och hjälpa henne med hennes fall. I allra första avsnittet får man en blick in i framtiden där man ser hur eleverna har mördat en man och försöker med hjälp av sina kunskaper dom lärt som i skolan, komma undan med mord. CHECK IT OUT, SO GOOD
+ snygg måns zelmerlöw lookalike som är gay vilket ger serien + + + 

Kommentarer
Postat av: rebecca

hejsan! jag undrar vart det gråa linnet du har på dig i din senaste video är ifrån? din haul video. tacksam för svar!

Svar: Hej! :) Det är från Brandy Melville :) Kram
Evelina Forsell

2016-01-12 @ 18:08:51
Postat av: nejja

ja jag har tänkt börja med den serien men inte gjort de än, får göra de!! :) snygg som vanligt!

Svar: Gör det!! Snart klar men första säsongen redan, love IT! 😍 tack ❤️
Evelina Forsell

2016-01-13 @ 01:04:00
URL: http://nouw.com/neejjaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0