HÅRFÖRÄNDRING

 God morgon!
 
Min dag började med att jag gick upp löjligt tidigt, klockan 6!!! FATTA VAD TIDIGT
Skulle på personalmöte och var tvungen att åka 1,5 timma innan för att hinna.. vilket alltid är mysigt, not. 
Nu är jag hos min pojkvän och sitter och redigerar klart en video som kommer ut ikväll. Ska sedan sätta mig och titta på en film jag blev rekommenderad att se i mitt senaste inlägg om dokumentärerna - The Stoning of Soraya M. Jag hittade hela filmen på youtube så tipstips!
Jag ska förresten göra om mitt hår, förmodligen imorgon. Jag har köpt avfärgning och 4st paket blekning, vad tror ni jag ska göra? ;)
 
Lite senare ikväll ska jag till Nicolina för att hänga med henne och Hanna för lite filmmys. 
Vi hörs senare, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0