PLUGGA?!?!

Vet ni vad, idag ska jag gå en kurs och lära mig viktiga saker som jag som vuxen egen företagare behöver kunna.
Kommer sitta som ett frågetecken ca hela tiden skulle jag tro. Men är så glad att äntligen få lära mig för paniken som uppstår när jag tänker på vad jag slängt mig in i haha, och alla som sa att det är så enkelt aaaah hjälp!
 
Förra gången jag skulle på denna kursen hittade jag inte dit och gav upp i panik, grät lite och åkte sen hem haha!! Så håll tummarna för mig att jag hittar är ni snälla. ♥
 
_____________________________
 
You know what, today I am going to a class about grown up stuff that me as a entrepreneur needs to know. 
I'll sit there as a question mark the whole time probably. But Im so happy to finally go, I panic when thinking about it all, everyone said it would be easy aaaah help haha!
 
Last time I tried to go to this class I couldnt find the way, panicked, cried a bit and then went home haha!!
So please keep your fingers crossed I find the way this time. ♥

Kommentarer
Postat av: nejja

lycka till!!!

Svar: Tack!!! Det gick bra haha
Evelina Forsell

2016-02-03 @ 01:44:19
URL: http://nouw.com/neejjaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0