BJÖRN BORG SET

Jag fick detta fina Björn Borg set av min pojkvän i julklapp. Jag ääälskar toppen, den är mjuk, snygg och perfekt sportig.
Jag använder i princip a l d r i g bh med bygel då det, som alla vet är det obekvämaste någonsin. Så därför är dessa perfekta, ett fint tillskott till mina mjuka, för det mesta spetstoppar.
 
( Imorgon kommer denna make-up look upp på youtube so no worries ;)
_____________________________
 
I got this lovely Björn Borg set from my boyfriend for christmas. I loooove to top, its soft, pretty and perfectly sporty.
I basically n e v e r use a regular bra just because, as you all know is the most unfortable ever. So that is why this top is perfect, a nice addition to my soft bra collection.
 
( Tomorrow this make-up look will be up on youtube so no worries ;)

Kommentarer
Postat av: borntolose.blogg.se

Du är så snyyygg :D

Svar: Men tack!! 😁
Evelina Forsell

2016-02-01 @ 22:40:38
URL: http://borntolose.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så himla snyggt! Älskar cut-creasen med det mörka läppstiftet.
Vart är halsbandet från?c:

Svar: Det är från oxxo design! :))
Evelina Forsell

2016-02-02 @ 00:54:27
Postat av: Hanna

Herredumilde du ser ut att komma direkt från catwalken! Woah!! Hot stuff

Svar: Hahah tack!! 😍
Evelina Forsell

2016-02-02 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0