Pop of Color

 
Ögon:
The Body Shop Carbon Eyeliner Definer Turquoise
Make up Store Cake Eyeliner Black
Benefit Roller Lash Mascara
 
Kinder:
The Body Shop Sorbet Blush Florida Sunstar
Elf Blush Pinktastic
 
Läpp:
Nyx Lip Liner Nude Pink
Nyx Soft Matte Lip Cream Athens
 
Har jag berättat att jag klickade hem ett "studioset" häromdagen. En alldeles för stor vit duk-bakgrund, tre softboxar och reflex maniker. Ska försöka bli mer proffesionell med mina make bilder istället för halvfula selfies. ;) Äro så taggad!! På dessa bilderna har jag använt mig av en softbox med dagsljuslampa i ett kolmörkt rum med bakgrunden som behöver strykas... Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Snyggt! :D

Svar: Tack Nadja! :D
Evelina Forsell

2015-10-28 @ 09:47:59
URL: http://cherrystar.webblogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

Jättefint, verkligen!

Svar: Tack! :D
Evelina Forsell

2015-10-28 @ 13:38:51
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0