HALLOWEEN

Kanske är det för jag inte behärskat latex, wax och fejkblod ännu men tror jag alltid kommer förbli den som hellre är utklädd till ett färgglatt sagoväsen än en blodig zombie. Är ni likadana? Eller så är det bara jag som är löjlig som hellre vill vara "fint" sminkad än läskig hahah! Hittade dessa snygga brudarna på youtube och tänkte att -fan, jag har ju inte gjort några halloween tutorials! Skamligt, jag som just börjat kalla mig för youtuber ;) Därav tänkte jag jobba järnet för att få ut minst tre videos innan den 31e och skulle behöva er hjälp. Vill ni se något speciellt från mig, kanske någon utan bilderna eler något helt annat? Vore toppen att få feedback från er. 
AwesomenessTV • makeupbyleyla • Christen Dominique • RefinedFashion
 
Puss och tack för ni hänger kvar här på bloggen fast uppdateringen inte är på topp men vi är påväg mot godare tider. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Blubb Svensson

Skogsrå, älva, sjöjungfru och "ice queen" hade varit fett!!!

Svar: Ahhhh Ice Queen vore asballt! :D
Evelina Forsell

2015-10-16 @ 23:49:59
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie
Postat av: Annie Wang

Den första bilden är Kristen Leanne! :)

2015-10-17 @ 22:04:21
URL: http://introvrt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0