HALLOWEEN: DARK ELF TUTORIAL

Inre nörden i mig smet fram när jag gjorde denna looken och det blev en blandning mellan en night elf och blood elf. Det kan ju vara så att jag spelat World of Warcraft från och med att jag var 10år ungefär... de visste ni inte va oopsie...
 
Blev tyvärr inte så nöjd med denna halloween looken dock. Det var sent på kvällen och jag kände mig stressad över att få upp något så var inte 100% engagerad m e n har redan fått så mycket fina kommentarer på youtube så känns såååå mycket bättre nu. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Åh, va häftigt! Jag har också spelat WoW ungefär sen det kom ut, fast slutade förra året eftersom jag fick så fullt upp med jobb och så!

Svar: Thankyouuuu!Visst, tyckte det blev lite för mycket uppdateringar och skit :S
Evelina Forsell

2015-10-29 @ 11:12:43
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0