TUBECON 2016

ÄNTLIGEN FÅR JAG BERÄTTA VÄRLDENS NYHET!!!!
Tubecon kommer för första gången någonsin dra av stapeln i Sverige den 6 Januari 2016 på Stockholmsmässan i Stockholm. Sveriges största youtube och sociala medier mässa. och vet ni vad.... JAG KOMMER VARA DÄR WAAAAAAAH!!!! Ja, ni läste rätt. Ni har säkert hört att jag varit på diverse möten och hemsligheter de senaste månaderna och detta är vad vi pysslat med! Har varit med ändå sedan dag 1 och känns så jäkla kul att jag äntligen fåt vara med i "svenska youtubers" gänget haha! Tagga tagga tagga!! 
 
Hoppas ni vill komma och hälsa på mig och alla era andra favorityoutubers. Idag den 23/11 kl.18 släpptes alltså biljetterna så om ni vill säkra er biljett, kika på på Tubecon.se/biljetter eller klicka HÄR
Klicka in er HÄR för att komma till Tubecon's hemsida och läsa mer om vad som kommer hända där och vilka youtubers som redan nu är säkrade att komma dit. HOPPAS VI SES, PUSS ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Blubb Svensson

Oh så roligt! Hoppas det blir superkul! :)

Svar: Jaaaaa hoppas jag med haha! 😅😍
Evelina Forsell

2015-11-23 @ 21:22:33
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0