THE BODY SHOP BAS

I onsdags la jag upp en look här på bloggen där jag använde mig av mestadels The Body Shop produkter för en dag då jag jobbar i butiken. Fick några förfrågningar om att visa upp några av mina favoritprodukter. Dessa fyra produkterna är da bomb dot com.
 
Primer: All in One Instablur. Håller mig matt under dagen och får basen och sitta bättre.
Foundation: Fresh Nude Foundation Chelsea Porcelain 010. Nyhet! Som är så jäkla bra, ger superb täckning, luktar rosvatten och finns i både väldigt mörka och väldigt ljusa nyanser, hurra för oss blekfisar!
Concealer: Lightning Touch 03. Lätt concealer som inte blir kakig. Lätt gulaktig, färav perfekt under ögonen.
Puder: All in One Face Base 02. Kan även användas som puderfoundation men för mig som älskar "full coverage" så använder jag den över all cremebas för att få en täckande matt yta som håller hela dagen.
 
Har ni själva testat någon av dessa produkterna? Eller om ni blev sugna på att testa, skriv gärna en kommentar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0