SNÄLLA NAGELLACK

TIPSTIPSTIPS
Snälla nagellack utan gifter. Dessa nagellack från Treat är fria från kamfer, dibutylftalat, toluen, formaldehydharts och formaldehyd. Dessa långa, krångliga ord säger förmodligen ingen av er någonting, inklusive mig. Så om ni vill läsa mer om det kika in HÄR. Svårt det där med ingredienser som i vissa fall kan vara giftiga då forskare påstår sig hitta farliga produkter varje dag som ofta inte kan bevisas direkt om de är farliga eller ej så var inte allt för oroliga. När du väl målar naglarna med diverse nagellack se bara till att vara på ett luftigt område. Har inte hittat ett enda nagellack som sitter kvar på mina naglar efter 24timmar så detta är tyvärr fallet här med. Men det är mina naglarns fel, tydligen har jag "ovanligt fuktiga nagelbäddar", därför allt lack släpper direkt. De tre färgerna jag testat från Treat är dock superfina och de torkar snabbt, så tummen upp! Se färgen Delicious på mina naglar i detta inlägget.
 
Choclate Lover / Fashion Week / Delicious
 
/ 1 - link / 2 - link / 3 - link /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0