PHOTOSHOOT

I torsdags mötte jag upp Mikaela, Salem och Lisa för att fota till Mikaelas webbshop wohoo!
Har älskat Mikaelas kläder ända sedan jag såg henne på webbserien It Girls. Kommer ihåg att jag sa till min kompis Nicolina att tröjan hon hade på sig var svincool och fick höra att hon själv designat dom, what?! Så jäkla talangfull tjej!! Så himla härliga tjejer de där tre, roligt att få lära känna de lite bättre.
Lisa som fotade är sjukt duktig så är pepp till tusen till att se slutresultatet. Själv är jag otroligt osäker på mig själv framför kameran som "modell". Jag är  s å  inte modelmaterial meeeen bara designern är nöjd så. ;)
Bild från Lisa's Instagram LÄNK
 
//Sitter på bussen hemåt just nu, haft en heldag på jobbet, därav dålig uppdatering. Ursäktar om december blir en dålig månad för bloggen, jobbar ca varje dag. Men cash is king. Efter årsskiftet ska jag faktiskt gå ner i timmar så jag kan fokusera mer på blogg och youtube. //

Kommentarer
Postat av: Blubb Svensson

Du är ju assnygg som modell! ;)

Svar: Hahah svårt för att tycka de själv, men man är väl kanske bara självkritisk ;)
Evelina Forsell

2015-11-21 @ 19:28:50
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0