Makeup by The Body Shop

Bas/Base

The Body Shop Fresh Nude Foundation Chelsea Porcelain

The Body Shop Lightning Touch 03

Sigma Beauty Blush Heavenly

Anastasia Beverly Hills Contour Kit Light

The Body Shop 2 in 1 Smoky Eye & Brow Liner Brown

 

Ögon/Eyes

The Body Shop Colour Crush Eyeshadow Gold Rosemance, Coco Deluxe, Golden Cinnamon & Midnight Kiss

The Body Shop 2 in 1 Smoky Eye & Brow Liner Black

Wet n Wild Waterproof Mascara

 

Läppar/Lips

Barry M Lipliner 11

The Body Shop Natural Lipstick 335 Hot Date

 

Som ni kanske redan vet så jobbar ju jag på The Body Shop och för någon dag sedan så skulle vi examineras för en utbildning vi varit på. Då såg jag ut som ovan och mestadels av sminket var självklart från The Body Shop. Jag har inte hunnit samlat på mig en av varje produkt ännu så fick ta hjälp av några andra märken men sminket från The Body Shop är verkligen underskattat och många vet knappt om att vi har smink. Jag rekommenderar er verkligen att gå och kolla igenom sortimentet om ni är ute efter bra och djurvänligt smink.

Kika in på Hemsidan eller i butik ( gärna i min hihih)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0