I'll show you

 
God morgon! 
Hoppas det inte var allt för jobbigt att komma upp på morgonen idag. Jag själv gick upp för några timmar sedan och började planera min vecka, är ledig idag så jag ska få så mycket som möjligt gjort så att min jobbvecka som börjar imorgon kan vara relativt lugn och stressfri. ;)
Har ni hört Justin's senaste låt förresten? Jag lever för den just nu, drar igenom den några hundra gånger per dag, love love love. Texter är alltid något jag fastnar för i låtar, kan vara sämsta melodin men om budskapet och texten berör mig så blir de ofta favoriter ändå. Är ni likadana? Tycker att budskapet i denna låten är så otroligt viktigt, att inte glömma bort att kändisar är lika mycket människa som vem som helst, att dom inte är perfekta och att även de har motgångar i livet.
Hands down till JB och Skrillex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0