Icha Icha

Oh jisses vilken tråkig dag, jobba i en liten butik precis innan löning = döden. Hjälper inte att Mall of Scandinavia precis öppnat så självklart drar alla dit istället... jag förstår dom dock då jag också drog dit efter jobbet haha! Var sugen på att kika in på Inglot cosmetics som öppnat för första gången någonsin i MoS. Jag köpte alldeles för mycket oopsie... men har velat testa Inglot så himla länge då jag följt en youtuber vid namn LittleKiva som alltid använder deras produkter och fullständigt älskar dom. Så jag köpte några av hennes favoriter + typ hela butiken Nä jag överdriver ;) tur att det är relativt billiga produkter dock. Efteråt åt vi på den asiatiska resturangen Icha Icha, tog en nudelsallad men massa ingefära, mums!
Vill ni se vad jag köpt, kanske i en video? First impression? Haul?

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Ja, jag vill se :D!

Svar: Hurraaa!! 😍
Evelina Forsell

2015-11-23 @ 12:13:19
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: SuperHotFemale

Yes we want to see what you bought! :)

Svar: Hurray!! 😍😍
Evelina Forsell

2015-11-23 @ 14:25:59
Postat av: Hedda❤️

Jaa! Nämn gärna priser också 👌🏼

Svar: De ska jag se till att göra, eller skriver på bloggen/yt info boxen 😁
Evelina Forsell

2015-11-23 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0