HUR JAG FYLLER I MINA BRYN

Min mest efterfrågade video, hur jag gör mina bryn, äntligen!! :D Hoppas ni lär er något eller får något tips. Som jag även säger i videon så ser mina bryn helt olika ut beroende på vilket humör jag är på den dagen. Visar ett andra exempel också i slutet av videon. Brukar ofta gå för ett starkare bryn när jag ska ha mer och mörkare smink. ;)
 
 
// Några av er har kanske märkt att jag inte lagt upp någon video nu på en vecka, första gången jag missar sen jag började med mitt måndag och torsdag schema... hur länge har jag klarat mig, en månad? haha ingen aning. Men eftersom mitt schema är fullspäckat i december kommer jag endast ha måndagar som bestämda dagar då jag publicerar och sen att jag kanske lägger upp någon mer i veckan om jag har tid.
Då kommer mina videos även helt klart bli bättre kvalite då jag kan lägga mer tid på de. 
Hoppas ni har haft en härlig måndag, puss! //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0