BUBBELBAD

Hur skönt har inte jag sovit? skönt! Tog nämnligen ett långt bubbelbad igår kväll och efteråt var jag så avslappnad så jag somnade pladask. Jag är egentligen inte en storbadare då jag får sån spring i benen av att bara sitta still och känner mig så begränsad när allt man rör på något sett blir blött haha! 
Jag använde mig av min favoritansiktsmask Blue Corn och nya badgele i doften Glazed Apple från The body Shop som jag fick hem några dagar sen, kan inte bestämma mig vilken av de tre nya juldofterna som är härligast.... men de lutar mot äpplet. Har samlat på mig några guldkorn är julkollektionen som jag tänkte visa upp för er snart. Varför jag inte gjort det än är för jag har hälften hos min pojkvän och hälften hemma. Jag ska ta tag i det vilket fall, nu sitter jag på bussen påväg till jobbet.
Ha en härlig solig dag nu hörni! PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Glazed Apple doftar såå nice! Love it :3

Svar: Åh visst gör den, så härlig! :D
Evelina Forsell

2015-11-10 @ 13:29:59
URL: http://lollipopnightmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0