NOVEMBER FAVORITER

Mina favorit produkter under November månad, både kläder, smink och diverse annat kul! Tycker dessa videos är så roliga att göra och även så roliga att titta tillbaka på själv för att se vilka produkter man älskade just då. Frågan är dock om ni tycker om att se dessa videos? Själv älskar jag när andra gör det men vore härligt att höra era åsikter. :* 
 
/ Sitter f.ö och fangirlar just nu, kommenterade på Brittany Balyn's youtube kanal att hennes november favoriter var lika mina då vi båda hade älskat Limecrimes velvetine i Jinx och fejkpäls och hon svarade att hon tittade på min video och att jag var söt iiiiiiiiihh!! LÄGG AV, hur ska jag nu kunna sova? /

Kommentarer
Postat av: Blubb Svensson

Underbart med sådana videos!
Sedan så diggar jag alla dina videos så svårt att säga annat. xD

Svar: Hahah!! Jamen dåså, du vet jag att i alla fall en tittar ;DD
Evelina Forsell

2015-12-08 @ 14:18:35
URL: http://www.nouw.com/blubbandzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0