MIN JULAFTON - JULSMINKNING

God morgon alla fina!
Hoppas ni haft en härlig julafton. Jag började med att jobba i butiken fram till kl två och sen åkte jag och firade hos min mormor och morfar tillsammans med både mor och far och systrar. 0 julkänsla men oavsett så var det mysigt. Vi spelade spel, åt gott och öppnade klappar. Mycket bra jul hihih, fick fina presenter, en utav dom var en Alex byrå från ikea, ni vet den som a l l a beauty gurus på youtube har sitt smink i. Nu jäklar ska det organiseras smink och jag är så taggad! (Följ mig på snapchat om ni vill se lite utav min julafton och lite sneakpeaks på det jag fick)
 
Om ni vill se hur jag var sminkad på julafton eller ha insipration själv till en julsminkning så kika in min andra tutorial länkad här ovan. Kanske ni firar två julafton eller har en julmiddag att gå på. :*
Nu ska jag göra frukost och sen mysa i sängen framför en julfilm. PUSS

Kommentarer
Postat av: Fanny

Älskar din blogg och youtubekanal Har du tänkt på att lägga ut mer outfitbilder? Det skulle uppskattas, du har så fin stil. Kram!

Svar: Svårt då jag inte ofta har någon att hjälpa mig ta kort. Men ska försöka få upp några lite då och då :* puss
Evelina Forsell

2015-12-29 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0