Att lägga Tretusen kronor på en App

 
(ännu en sneakpeak.... för videon)
Yes, idag la jag 2.795 kr på Final cut Pro, vilket i och för sig känns riktigt jävla bra. Det är ju det här jag vill, jag fullkomligt älskar att göra youtube videos och tänk att över 23 tusen människor har valt att följa min kanal. Känns otroligt smickrande och blir så sjukt glad! 
Jaja cheesy, förutom det så har jag tvättat alla mina 49st sminkborstar vilket tog en evighet, även valt att slänga alla mina face-borstar från Färg som jag avskyr, förfärlig kvalite på puder/rouge borstarna. (sminket är bra dock no hate), jag har även varit och gymmat och nu ska jag göra popcorn, titta på en film med far och sedan gå och lägga mig. Musikvideo står på jobbschemat imorgon, i tolv timmar. Redan utmattad hahah!
Puss

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej!
Det skulle vara kul om du gjorde en guide för hur man handlar på eBay :) alltså vad man ska tänka på osv.

Med vänlig hälsning

Svar: Hej!
Åh det låter superbra, tack för tipset! Jag är ju ebay expert hahah ;)
Evelina Forsell

2015-06-30 @ 00:01:59
Postat av: Sofia

solglasögonen alltså <333

Svar: De är såååå fina!!
Evelina Forsell

2015-06-30 @ 13:09:48
URL: http://sofiasopic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0